Veelgestelde vragen
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, dit is mogelijk binnen 14 dagen. Vul hiervoor het retourformulier in en voeg deze toe aan het pakket. Let op; zonder retourformulier kunnen wij uw zending niet afhandelen.
Na behandeling van uw retouraanvraag ontvangt u verdere instructies. Wij behandelen uw aanvraag in de meeste gevallen binnen één werkdag.
Wanneer ontvang ik mijn pakket?
Alle bestellingen voor 14.00 uur besteld en betaald, worden dezelfde werkdag verzonden. Met uitzondering van de nog te demonteren onderdelen. De track& trace link vindt u in de e-mail waarin ook de factuur is opgenomen.
Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Via track & trace volg je eenvoudig je pakket. De track & trace link vindt u in de e-mail waarin ook de factuur is opgenomen.
Wat zijn de openingstijden?
De openingstijden zijn;
Kan ik ook onderdelen afhalen?
Ja, dit is mogelijk tijdens de openingstijden in Hoevelaken.
Ons adres is:
Zuiderinslag 7
3871 MR Hoevelaken
033 - 253 71 11
info@autoham.nl
Ik kan het onderdeel niet vinden, kunnen jullie mij helpen?
Ja, tijdens onze openingstijden staan onze medewerkers voor u klaar. Zij zijn bereikbaar via 033-2537111, deze is tevens te gebruiken voor het versturen van een whatsapp bericht. U kunt ook een mail sturen naar info@autoham.nl, deze worden in de meeste gevallen binnen één uur beantwoord. Of u vult het contactformulier in.
Wat is de garantie op mijn aangekochte onderdelen?
Op al onze verkochte onderdelen zijn de garantievoorwaarden van toepassing, deze vindt u onderaan op onze website. In algemene zin geven wij tot 12 maanden garantie op al onze gebruikte onderdelen, tenzij anders vermeld op de factuur. Deze factuur dient tevens als garantiebewijs.
Ja, dit is mogelijk binnen 14 dagen. Vul hiervoor het retourformulier in en voeg deze toe aan het pakket. Let op; zonder retourformulier kunnen wij uw zending niet afhandelen.
Na behandeling van uw retouraanvraag ontvangt u verdere instructies. Wij behandelen uw aanvraag in de meeste gevallen binnen één werkdag.
Wanneer ontvang ik mijn pakket?
Alle bestellingen voor 14.00 uur besteld en betaald, worden dezelfde werkdag verzonden. Met uitzondering van de nog te demonteren onderdelen. De track& trace link vindt u in de e-mail waarin ook de factuur is opgenomen.
Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Via track & trace volg je eenvoudig je pakket. De track & trace link vindt u in de e-mail waarin ook de factuur is opgenomen.
Wat zijn de openingstijden?
De openingstijden zijn;
Maandag | 08:00 - 12:30 uur | 13:00 - 17:00 uur |
Dinsdag | 08:00 - 12:30 uur | 13:00 - 17:00 uur |
Woensdag | 08:00 - 12:30 uur | 13:00 - 17:00 uur |
Donderdag | 08:00 - 12:30 uur | 13:00 - 17:00 uur |
Vrijdag | 08:00 - 12:30 uur | 13:00 - 17:00 uur |
Zaterdag | 08:00 - 12:00 uur |
Kan ik ook onderdelen afhalen?
Ja, dit is mogelijk tijdens de openingstijden in Hoevelaken.
Ons adres is:
Zuiderinslag 7
3871 MR Hoevelaken
033 - 253 71 11
info@autoham.nl
Ik kan het onderdeel niet vinden, kunnen jullie mij helpen?
Ja, tijdens onze openingstijden staan onze medewerkers voor u klaar. Zij zijn bereikbaar via 033-2537111, deze is tevens te gebruiken voor het versturen van een whatsapp bericht. U kunt ook een mail sturen naar info@autoham.nl, deze worden in de meeste gevallen binnen één uur beantwoord. Of u vult het contactformulier in.
Wat is de garantie op mijn aangekochte onderdelen?
Op al onze verkochte onderdelen zijn de garantievoorwaarden van toepassing, deze vindt u onderaan op onze website. In algemene zin geven wij tot 12 maanden garantie op al onze gebruikte onderdelen, tenzij anders vermeld op de factuur. Deze factuur dient tevens als garantiebewijs.
snel even...
Retour aanmelden
Contact opnemen
Heeft u hulp nodig bij het bestellen of twijfelt u over de geschiktheid van het onderdeel voor uw auto? Onze medewerkers staan graag voor u klaar.
U kunt ons bellen of whatsappen op 033-2537111.
Ook zijn wij per email te bereiken via info@autoham.nl , uw mail wordt op werkdagen in de meeste gevallen binnen één uur beantwoord. Of u vult het contactformulier in.
Facturen en bestellingen bekijken
Alle bevestigingen van bestellingen en aanvragen, worden via de e-mail aan u verstrekt. Mocht u onverhoopt een factuur kwijt zijn, neem dan contact met ons op zodat wij u alsnog kunnen toesturen.